Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

Promenader längs Memory Lane 1

Av Peppar - 7 juli 2010 08:32

Några coola bloggar skriver om ex och dåliga ligg. Kul idé! Som jag snor, förstås. I varje fall ex-delen... 

Så nu tar jag på skorna och går en promenad längs Memory Lane.


Jag har inte trillat dit på en man många gånger i mitt liv. Sådär riktigt vansinnigt, så att man knappt kan tänka på något annat, knappt kan äta och sova. Visst har jag varit förälskad, men inte så djupt... och visst har jag varit kär, men inte så intensivt. Det har bara hänt några få gånger.


En av dem som jag fortfarande kan minnas med längtan är S.

Vi bodde på olika planeter, så jag vet inte varför jag föll så djupt för just honom... förmodligen just därför. Livet är ju inte sällan så pissigt, att man vill ha just det som är svårast att få.


Har tidigare skrivit om nätdejting. Det var så vi lärde känna varandra. Visst, han såg bra ut, det syntes på den mikroskopiska bilden på hans sida. Ändå var jag inte ett dugg beredd.


Jag bodde i mellansverige och han i Malmö. Jag åkte dit. Jag höll på att svimma på perrongen när vi äntligen möttes.

I vanliga fall är jag inte ett dugg utseendefixerad. Tvärtom så gillar jag inte "snygga" killar. Alltså, killar som går omkring och tycker att de är snygga, med rutor på sin solariebrända mage, fixad frisyr och rakad bröstkorg. Stureplanslooken t ex. Det är personlighet som är sexigt, inte så mycket utseendet. Män som bryr sig väldigt mycket om sitt utseende brukar inte ha någon sexig personlighet... Så det är absolut inte den slags utseende eller typ av man det handlar om.


S är helt enkelt, fortfarande, den vackraste man jag någonsin mött.


  







(Nä, jag ska inte fortsätta slänga upp bilder på gamla ex, men just i det här fallet bara måste jag. Det blir dock både första och sista gången.)


Det blev en skön helg... hängde med när han jobbade som DJ... softade i sängen med hämtmat och film... drunknade i gröna ögon... lyssnade på massor av gamla godingar från hans miljarder LP-skivor...

S jobbade även med film och media, som intresserar mig. S hade även en sjukt rolig humor. Och en härlig lägenhet mitt i Malmö, inredd i vitt och ljust trä. Just det. Inte särskilt barnvänligt... och jag hade ju barn. Bara ett, men ändå.


50 mil är inte en piss i havet. Men eftersom jag ganska ofta åkte t/r Köpenhamn, så kunde vi träffas då och då. Jag åkte till Danmark för att lämna av min son hos sin biologiska pappa, sedan drog jag till Malmö...

S hade några goda vänner, ett par. En ljusblond skön kille vars flickvän såg ut som en supermodell; latinamerikanska Sole, med naturligt gyllenbrun hud, naturligt fylliga stora bröst och långt svart hår.

Vi var ute och åt med dem en kväll, sedan drog vi hem till S allihop. Slängde oss i hans stora säng i vardagsrummet och pratade medan TV:n stod på.


Efter ett tag började det andra paret hångla.. bara så där, bredvid oss. S log mot mig och började dra av min tröja. Den natten var jag med om min första fyrkant. Det var rätt läckert! Sole var tydligen bi, och efter den natten fick jag ett nytt smeknamn: "min tiger".    

Men jag är inte ett dugg bi, och kan säga att tjejer inte alls är min grej. Visst, det är coolt med bröst, jag blir lite fascinerad. Själv har jag ju knappt några. Men att ge en tjej oralsex... nja... det kan jag leva utan. Men jag kan, jag vet ju hur man gör.   

Nej, grejen med tjejsex är inte att det är upphetsande, för det är det inte för mig. Det är däremot lite roligt att märka hur upphetsande det är för män. Och män som är upphetsade - det är ju läckert.


Vi gjorde om den där fyrkanten vid ett annat tillfälle, natten efter en stor fest i parets lägenhet.

Och jag fortsatte åka till Malmö när jag ändå skulle till Danmark.

Men... vi var från olika planeter och det var aldrig tal om att vi ens skulle kunna tänka på att ha ett seriöst förhållande. Det var alltid bitterljuvt att träffas, för oss båda två. Femtio mil och ingen av oss ville flytta till den andra. Han älskade sitt liv, jag mitt, och förresten är inte bitterljuvt så illa.



 
 
F

F

7 juli 2010 12:27

mera detaljer ;)

http://dagligdags.blogg.se

 
Peppar

Peppar

7 juli 2010 21:04

Hehe, nähä, har du ingen fantasi? ;-))

http://http:/doggystylee.bloggplatsen.se

 
F

F

7 juli 2010 23:03

en massa. Men uppskattar utdrag ur verkligheten, den osminkade sanningen ;)

http://dagligdags.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peppar - 19 juli 2010 10:35

Nu är jag så jävla förbannad! Fy fan!!!!! Fy faaan vad jag är besviken på människor! Önskar jag slapp ha med människor att göra överhuvudtaget. Om jag inte hade femtioelva barn skulle jag flytta till ett hus långt bort och långt inne i skogen, ...

Av Peppar - 14 juli 2010 18:23

Nej nu är jag faktiskt irriterad på riktigt. Det är en sak att ordbomba blonderade bimbos och ölgalna raggaranalfabeter m.fl...  Men när två var för sig smarta personer börjar hoppa på varandra som sandlådeungar, i min blogg dessutom, och när den t...

Av Peppar - 14 juli 2010 16:38

.......................nu får det vara slut på rampljuset också. Orka bli bländad av alla idiotiska meddelanden!!! "Följ min blogg så följer jag din" "Titta in och kommentera, så kommenterar jag hos dig" "Kommentera min blogg!!" "Hej jag skri...

Av Peppar - 14 juli 2010 09:20

Okej, nu är jag sur. Vad ÄR det med alla anonyma fegisar?!?!? Från och med nu kommer jag inte publicera anonyma kommentarer, än mindre svara på dem. Jag kommer inte heller publicera masskommentarer, ni vet de där som låter ungefär så här; "hej,...

Av Peppar - 13 juli 2010 20:51

(x)     Jag var ARG. Men också RÄDD. Vågade absolut inte reta upp honom igen, inte i onödan. Hans familj körde en ångvält av övertalningsförsök över mig. De var rädda för att han totalt skulle tappa viljan att bli fri från sitt missbruk, om jag...

Ovido - Quiz & Flashcards