Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

Om hur tjejer är i sängen

Av Peppar - 13 juli 2010 20:28

(x)


För det mesta gillar jag killar bättre än tjejer, därför har jag haft ett stort gäng killkompisar genom åren... och  därför har jag hört en hel del om hur tjejer kan vara i sängen...

Och när jag läste det här fick jag verkligen lust att skriva om det!    

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se/2010/07/10/3231692-jeppe-har-berattat/


Jaha, var ska jag börja...

Tar väl det som flest killar har klagat om: Fellatio. Berättat om tjejer som fått en äcklad min i ansiktet när de tagit fram kuken och bett om en avsugning. Men sedan närmast krävt att själva få cunnilingus..... eeehhh?!?!?!?

Ja, historierna om tjejers kukavsky är många. Hur trist måste det inte vara för en kille, att hamna i säng med en tjej som inte tål hans kuk?!?


Sedan minns jag en hel del historier om tjejer som haft sådana komplex att de vägrat att till exempel ha lyset tänt, eller, också vanligt tydligen, inte vill bli tagna bakifrån för att de "har så ful rumpa".

Ja, överhuvudtaget så verkar många tjejer ha en faiblesse för att klaga på sina egna kroppar när de ska bli knullade. Osmart. Osexigt.


Ytterligare så har killar klagat på hur de tjejer som suger, gör det. Antingen jättejätteförsiktigt och duttinuttmjukt, eller alldeles för aggressivt med tänderna inblandade ibland... aj.


Men tråkigast måste plankan vara. Den har jag också hört om ett antal gånger. Tjejen som bara... ligger där... utan att ge ifrån sig vare sig ljud eller ansiktsuttryck. Som en planka. Eller kanske snarare som en sådan där uppblåsbar docka. Som inte visar något, utöver i vissa fall, uppenbarligen fejkade uttryck och ljud - en del tjejer tänker tydligen väldigt mycket på hur de ser ut i sängen. Som om de ska bli bedömda, eller blir filmade, typ. Försöker hela tiden vara "snygga".   


Sådär. Nu kan jag återgå till recensionerna av gamla ex och deras misstag igen....    





 
 
riesling

riesling

14 juli 2010 00:21

Peppar, jag älskar dig! Fan, vad jag håller med!
Sluta aldrig skriv!!!

http://riesling.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fia

14 juli 2010 01:09

tror du behöver bli knullad av en tjej.....

 
Martina

Martina

14 juli 2010 01:38

Jag har träffat en MAN som var planka, jag trodde inte att det fanns sådana då ingen någonsin berättat om någon sådan i manlig skepnad, eller så hade han varit en tjejplanka i ett tidigare liv ?
Jättemystiskt, men jag tröttnade och gick från sängen bara

http://0317.bloggplatsen.se

 
Peppar

Peppar

14 juli 2010 09:12

Ooh tack Riesling! I löööve you too! ;-)
Fia, du verkar ju mest vara konstig. Och anonyma fegisars kommentarer har ingen cred.
Martina - förmodligen hade han det! Känns som om det är ovanligare än att en tjej är det. Jag har iofs råkat ut för det en gång, men killen ("R") var påverkad av droger och somnade..... .-p

http://http:/doggystylee.bloggplatsen.se

 
Martina

Martina

14 juli 2010 09:34

Han var helt nykter, och det var han som ville och var på innan sängen

http://0317.bloggplatsen.se

 
susanna55

susanna55

14 juli 2010 10:46

Allt det du skriver i inlägget tyder bara på det jag sagt i mina inlägg, att tjejerna ska vänta med sex, tills dom mognat lite till. Dom är inte redo! Dom låter sig sättas på, och helst i mörker. Det verkar som om dom inte har lust att medverka, utan det här är något dom känner sig skyldiga till att delta i. Sex ska man ha för att man vill och är upphetsad, då blir man automatiskt aktiv. Dessutom skadar det inte att känna något mer för personen ifråga, uppleva honom som attraktiv och aptitlig! Det här med rumpproblem som många tycks ha, har en annan lösning, den att man är så jävla upphetsad att man glömmer hur man ser ut! För att nå dit krävs lite mer än pillande på ett par erogena zoner. Förälskelse och längtan är en bra förutsättning, i synnerhet när den innehas av bägge parter, alltså två personer som vill ge varandra glädje och njutning! Att "servera" någon annan människa sitt underliv är enbart omoget.

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
susanna55

susanna55

14 juli 2010 10:48

Skulle lagt till "tragiskt" också, som slutreplik i min förra kommentar...

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
susanna55

susanna55

14 juli 2010 13:26

Martina, undrar om du och jag mött samma "planka"! Trodde heller inte att dom fanns, och precis som i ditt fall var han ivrig liksom jag men totalt passiv i sängen, låg bara och väntade. Lyfte inte ett finger, ville bara ha själv! Gjorde som du, GICK DÄRIFRÅN! Lite samarbete skadar ju inte.

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
Martina

Martina

14 juli 2010 19:38

Han heter Henrik, minns ej hur gammal men ca 35

http://0317.bloggplatsen.se

 
susanna55

susanna55

14 juli 2010 22:12

Det hette inte min, dessutom var han lite äldre än din, så det går tydligen fler lösa, hahaha!

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
F

F

20 juli 2010 15:25

jag har somnat en gång. Var nog en planka då.

http://dagligdags.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peppar - 19 juli 2010 10:35

Nu är jag så jävla förbannad! Fy fan!!!!! Fy faaan vad jag är besviken på människor! Önskar jag slapp ha med människor att göra överhuvudtaget. Om jag inte hade femtioelva barn skulle jag flytta till ett hus långt bort och långt inne i skogen, ...

Av Peppar - 14 juli 2010 18:23

Nej nu är jag faktiskt irriterad på riktigt. Det är en sak att ordbomba blonderade bimbos och ölgalna raggaranalfabeter m.fl...  Men när två var för sig smarta personer börjar hoppa på varandra som sandlådeungar, i min blogg dessutom, och när den t...

Av Peppar - 14 juli 2010 16:38

.......................nu får det vara slut på rampljuset också. Orka bli bländad av alla idiotiska meddelanden!!! "Följ min blogg så följer jag din" "Titta in och kommentera, så kommenterar jag hos dig" "Kommentera min blogg!!" "Hej jag skri...

Av Peppar - 14 juli 2010 09:20

Okej, nu är jag sur. Vad ÄR det med alla anonyma fegisar?!?!? Från och med nu kommer jag inte publicera anonyma kommentarer, än mindre svara på dem. Jag kommer inte heller publicera masskommentarer, ni vet de där som låter ungefär så här; "hej,...

Av Peppar - 13 juli 2010 20:51

(x)     Jag var ARG. Men också RÄDD. Vågade absolut inte reta upp honom igen, inte i onödan. Hans familj körde en ångvält av övertalningsförsök över mig. De var rädda för att han totalt skulle tappa viljan att bli fri från sitt missbruk, om jag...

Ovido - Quiz & Flashcards