Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Peppar - 10 juli 2010 09:49

(x)


Jag var 25 år och gick på en folkhögskola.

En dag sa en tjej på kursen; "vet du, i helgen kommer min kompis Ramòn hit, han är skiiitsnyyyygg, du kommer ääälskaaa honom! Asså ni bara måste träffas!"


Okej... Ramòn dök mycket riktigt upp på fredagkvällen. Och jo, han var ju snygg. Så där läskigt snygg, på det perfekta sättet, hela kittet. Perfekt tjockt hår, perfekt hud, perfekta vita jämna tänder, väl uttänkt moderiktig outfit. Inte min kopp te alls. Men han var ju trevlig också.


Förmodligen hade min kurskompis pratat med honom om mig, för han var uppenbarligen intresserad. Latinskt flirtig, men inte på det jobbigt smöriga sättet i alla fall.

Och tja, vafan liksom. Varför inte. Vi hamnade i säng.


Japp, jag hamnade i säng med Den Perfekta Kroppen, komplett med magrutor, stor kuk och allt. Själv har jag inte och har aldrig haft, inte då heller, en Perfekt Kropp...så det kändes ju lite... halvjobbigt.


Killar som är så snygga som Ramòn, brukar ha en liten egenhet: De tror att deras utseende räcker. Att de inte behöver anstränga sig.

Det var fan det sämsta ligg jag haft! Totalt fantasilöst, in med den, ut med den, in igen och så lite sprut på det. Vadå, blev jag inte upphetsad så det räckte av hans looks? Av den stora falukorven mellan benen?


.........suck..............

Han drog hem på lördagen, och sedan tjatade han via min kompis om att träffa mig igen.

HAHA skulle inte tro det va!!!      


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards