Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

IRRITERAD!!!!!!!!!

Av Peppar - 14 juli 2010 18:23

Nej nu är jag faktiskt irriterad på riktigt. Det är en sak att ordbomba blonderade bimbos och ölgalna raggaranalfabeter m.fl... 

Men när två var för sig smarta personer börjar hoppa på varandra som sandlådeungar, i min blogg dessutom, och när den tredje, läs jag, får skit för att jag åtminstone försöker få "debatten" att lugna ner sig - då blir jag jävligt irriterad! .... vafan, det är ju precis som när jag och mina syskon var barn. När de två bråkade, jag gick emellan och vips var det jag som fick skäll av mamma. Seriöst, det är ju helsjukt. Och fan vad less jag blir. Lägger fan ner skiten.

 
 
Bitterfittan

Bitterfittan

14 juli 2010 21:33

NEEEEEEEEEEEEJ lägg inte ner!!!!! Vi behöver dig!
Gläds istället åt att du tar upp ämnen som skapar debatt. Tråkiga intetsägande bloggar finns det tillräckligt gott om ändå! Du rockar!

http://nobimbosallowed.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Börje Salming (Mats)

14 juli 2010 22:10

Du behöver fler pubrundor. Ofta. Få det att pysa i korken med saftiga diskussioner om vafanken som helst. Det är min ordination (ordonation?), ja, äh, du vet vad jag menar. Bira och gagg, is da solotion (soulution?)...äh...

 
Ingen bild

Börje Salming (Mats)

14 juli 2010 23:37

Som gammal i gamet, fjattat runt sedan senare delen av 90-talet med mina tankar och åsikter på nätet, så hajar jag din förvirring och ilska och fy-fan-känsla. Som bloggare kan man bli utnyttjad av svin när man är öppen, få konstiga strider i sina kommentarer, ja, allt kan hända. Det är ju fanken det som är grejen. Andas lite, och kom igen nu. Aktivitet är ju prylen, strid är prylen. Du har mycket att säga, kör hårt, bruttan! Rock!

 
Peppar

Peppar

15 juli 2010 09:46

Tack... men det som inte rockar, är att folk som jag trodde hade brains, inte ens läser inlägg för att de är skrivna av en man. Fy FAN för feminister. Snacka om att jag fick mina fördomar ännu mer cementerade. Faktamannen skiter i kön, han blev irriterad över att hans rätt seriösa inlägg blev ifrågasatt på ett rätt spydigt sätt... men vad händer? Jo, alla kvinnor ("feminister") anser att allt är "hans fel". SÅ JÄVLA PUCKAT!!! I noboytoys logg finns en massa kommentarer, från "feminister" som inte ens bemödar sig att läsa hans kommentarer ordentligt och inte fattar att det inte handlar om att de är kvinnor, utan om att de inte har vettiga argument att komma med.

http://http:/doggystylee.bloggplatsen.se

 
privat

privat

15 juli 2010 10:33

Har läst alla inlägg nu och det är sorgligt hur det urartade sig men för att fatta mig kort förstår jag precis hur du tänker/känner jag blev väldigt besviken över att läsa vilken låg nivå debatten blev att handla på till slut samt att man så snabbt kan dissa en annan människa men människor är så här man kommer aldrig sluta förvånas...som jag brukar säga Man blir besviken på människan för den är ofta så oerhört puckad oavsett kön:-))
Du gjorde ditt bästa och ville bara väl skit i efterspelen det är inte ditt fel om folk inte kan läsa på rätt sätt för har man bestämt sig för att bara se felen så gör man det...

http://www.frittframm.blogg.se

 
Peppar

Peppar

15 juli 2010 11:44

Tack privat, du har helt rätt. Nu har jag iaf skrivit ett sista inlägg (nåja, till stor del kopierat... :-p) och nu lägger jag ner bloggarna ett tag.

http://doggystylee.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peppar - 19 juli 2010 10:35

Nu är jag så jävla förbannad! Fy fan!!!!! Fy faaan vad jag är besviken på människor! Önskar jag slapp ha med människor att göra överhuvudtaget. Om jag inte hade femtioelva barn skulle jag flytta till ett hus långt bort och långt inne i skogen, ...

Av Peppar - 14 juli 2010 16:38

.......................nu får det vara slut på rampljuset också. Orka bli bländad av alla idiotiska meddelanden!!! "Följ min blogg så följer jag din" "Titta in och kommentera, så kommenterar jag hos dig" "Kommentera min blogg!!" "Hej jag skri...

Av Peppar - 14 juli 2010 09:20

Okej, nu är jag sur. Vad ÄR det med alla anonyma fegisar?!?!? Från och med nu kommer jag inte publicera anonyma kommentarer, än mindre svara på dem. Jag kommer inte heller publicera masskommentarer, ni vet de där som låter ungefär så här; "hej,...

Av Peppar - 13 juli 2010 20:51

(x)     Jag var ARG. Men också RÄDD. Vågade absolut inte reta upp honom igen, inte i onödan. Hans familj körde en ångvält av övertalningsförsök över mig. De var rädda för att han totalt skulle tappa viljan att bli fri från sitt missbruk, om jag...

Av Peppar - 13 juli 2010 20:28

(x)   För det mesta gillar jag killar bättre än tjejer, därför har jag haft ett stort gäng killkompisar genom åren... och  därför har jag hört en hel del om hur tjejer kan vara i sängen... Och när jag läste det här fick jag verkligen lust att s...

Ovido - Quiz & Flashcards