Direktlänk till inlägg 19 juli 2010

Kräks på människor

Av Peppar - 19 juli 2010 10:35

Nu är jag så jävla förbannad! Fy fan!!!!!

Fy faaan vad jag är besviken på människor!

Önskar jag slapp ha med människor att göra överhuvudtaget.

Om jag inte hade femtioelva barn skulle jag flytta till ett hus långt bort och långt inne i skogen, utan några jävla människor på trettio mils avstånd!!!!


Jävla förbannade höns! JUST DET, kacklande höns!!!!

Rövslickande jävla kacklande höns!


FY FAN, jag mår fan illa!

 
 
F

F

19 juli 2010 10:54

hoppsan...
vad har hänt?

http://dagligdags.blogg.se

 
Peppar

Peppar

19 juli 2010 11:51

feministpuckona har bildat hönsklubb där de slickar varandra oavbrutet.

http://doggystylee.bloggplatsen.se

 
riesling

riesling

19 juli 2010 13:14

Älskade vän, de är dumma! Gör dig till en bättre människa och försök att ställa dig över dem.
Du skulle bara veta vad det kliade i mina fingrar när jag i början höll koll på "konversationen", men av rena överlevnadsskäl lade jag mig aldrig i. Och med facit i hand var det väl bra, dårå ...
Jag håller så med dig!! Men för din egen skull - klipp rent runt såret och låt det sedan läka ifred :-)

http://riesling.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kristin

19 juli 2010 13:51

Vad händer här? Lösenordskyddade inlägg. Från DIG??? Kan man be och få ett lösenord?

 
Peppar

Peppar

19 juli 2010 15:21

tack riesling! och bra tänkt. :-)

http://doggystylee.bloggplatsen.se

 
Bitterfittan

Bitterfittan

25 juli 2010 09:54

Hm kära Peppar, jag läser både din och de "kacklande hönsens" bloggar och tycker de är bra - även om ni är förbannade på varandra. För mig är det ingen motsättning att ni skriver ur olika perspektiv och med olika åsikter. Så länge bloggarna är bra så. Funderar på om om jag nu är en rövslickare som du placerat i hönsgården. Det vore tråkigt...

http://nobimbosallowed.bloggplatsen.se

 
Bitterfittan

Bitterfittan

26 juli 2010 20:18

Jag är också trött på människor efter att ha pratat med dig. Och FÖRBANNAD!!!! Ja DU gjorde mig inte trött och förbannad, tvärtom - men det du berättade om människor. Så härmed uttryckre jag mitt fulla stöd för min bästis Moll...eeeh Peppar som min vän som jag alltid kommer att vara vän med för evigt! Ja, för evigt! Och den som ger sig på Peppar ska få på moppo av förortsbruden Bitterfittan! I sann Krösa-Maja anda varnar jag er: Sanna mina ord, på MOPPO!!!!!! Pöss Peppar! Löve you! I evighet. Amen!

http://nobimbosallowed.bloggplatsen.se

 
Bitterfittan

Bitterfittan

26 juli 2010 20:23

Btw, Riesling du är så klok! Klokcrent!!! Själv har jag inte fattat vad som hänt - och nu i efterhand är jag glad (men ledsen med tanke på vilka konsekvenser det höll på att få) för det. Men en sak vet jag. Peppar som person (även de gånger vi tycker heeeeeeelt olika) försvarar jag in i döden! Inte för att hon behöver försvar, hon är en mästare på all kinds of självförsvar. :) Men hon har i alla fall för evigt mitt stöd. Och Peppar, FORTSÄTT BLOGGA när du får ork och lust!!!

http://nobimbosallowed.bloggplatsen.se

 
Fd Peppar

Fd Peppar

26 juli 2010 22:02

Oj, nu blev jag ganska mållös - TACK B.. eehhh itterfittan!

http://doggystylee.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peppar - 14 juli 2010 18:23

Nej nu är jag faktiskt irriterad på riktigt. Det är en sak att ordbomba blonderade bimbos och ölgalna raggaranalfabeter m.fl...  Men när två var för sig smarta personer börjar hoppa på varandra som sandlådeungar, i min blogg dessutom, och när den t...

Av Peppar - 14 juli 2010 16:38

.......................nu får det vara slut på rampljuset också. Orka bli bländad av alla idiotiska meddelanden!!! "Följ min blogg så följer jag din" "Titta in och kommentera, så kommenterar jag hos dig" "Kommentera min blogg!!" "Hej jag skri...

Av Peppar - 14 juli 2010 09:20

Okej, nu är jag sur. Vad ÄR det med alla anonyma fegisar?!?!? Från och med nu kommer jag inte publicera anonyma kommentarer, än mindre svara på dem. Jag kommer inte heller publicera masskommentarer, ni vet de där som låter ungefär så här; "hej,...

Av Peppar - 13 juli 2010 20:51

(x)     Jag var ARG. Men också RÄDD. Vågade absolut inte reta upp honom igen, inte i onödan. Hans familj körde en ångvält av övertalningsförsök över mig. De var rädda för att han totalt skulle tappa viljan att bli fri från sitt missbruk, om jag...

Av Peppar - 13 juli 2010 20:28

(x)   För det mesta gillar jag killar bättre än tjejer, därför har jag haft ett stort gäng killkompisar genom åren... och  därför har jag hört en hel del om hur tjejer kan vara i sängen... Och när jag läste det här fick jag verkligen lust att s...

Ovido - Quiz & Flashcards