Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Peppar - 16 juni 2010 08:49

(x)


Ställ ifrån er kaffet, för nu blir det fellatio!

Eftersom jag gillar killar och avskyr de flesta tjejiga tjejer, så har jag hört en hel del genom åren. Om tjejer som inte gillar fellatio. Som alltså vägrar att suga kuk.

Som tycker att det är "äckligt".











Excuse me?!?

Att ge en man oralsex är ju nästan bättre än själva sexet!   

















Självklart kan inte alla tycka som jag, eller ska tycka som jag.

Men, att totalvägra? Det förstår jag ändå inte.

Älskar man den man har sex med, så älskar man väl hela människan, hela sinnet, hela kroppen? Varje liten millimeter!

"Älskling, jag vill leva med dig resten av livet, men jag äcklas över en del av din kropp."



















När det gäller sex, gäller samma sak som för det mesta annat i livet; smaken är som baken och alla gillar inte allt.

Men, man behöver inte vara helt galen i att suga kuk, för att göra det.

Det är något man inte bara gör för sin egen skull. Det är inte heller något som är förnedrande, kränkande eller gör ont.














Det är förstås inte alltid man har sex med någon man älskar...

Då kan man väl suga lite kuk bara för att vara schysst? För de flesta tjejer som inte vill ta den i munnen, vill mer än gärna få oralsex själva...

Man behöver ju inte hålla på i timmar, eller svälja sperma... bara ge lite njutning! Bara för att det är saligare att giva än att taga!    


Ja, det är så jävla saligt att giva fellatio, att jag går åt snart!

I ett annat inlägg räknade jag upp alla olikheter mellan mig och min sambo.

Jag glömde nämna att jag älskar fellatio, och att han avskyr det...












Vad gör man då? Kan ju inte tvinga något att oralsex!

Det var inte något jag trodde skulle bli ett problem. Klart att jag kan leva utan blowjobs... trodde jag.

Men det visade sig att det inte alls var så himla lätt. Jag saknar det verkligen!

Tycker att sex blir mycket tråkigare utan. Livet blir mycket tråkigare utan.

Ingen att busa med, lite hemligt i förbifarten...  eller i TV-soffan... eller i bilen... suck.


Smaken är som baken!





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards