Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Peppar - 29 juni 2010 21:49

(x)

Kollade in bloggen "scandalbeautiesofsweden". Vilka otroligt osexiga, totalt oerotiska och rent av vidriga bilder det hade lagts upp där!






  

Den här bilden är inte från puckobloggen, men ett bra exempel...

 

 

 


Den här bilden är därfrån...  



Ovan: Det blir inte mer OSEXIGT än så här!

Jag fattar inte, tror också tjejer nu för tiden att de måste se ut som billiga porrfillmsaktriser? Att det är det killar gillar? Och gillar unga killar sådana tjejer och sådana bilder, då blir jag fan i mig mörkrädd!!!



Självklart ansvaret för att lägga ut bilder som är sexiga på riktigt; erotiska, snygga bilder..    

Någon måste ju fixa en motvikt till dessa sjuka människor som tror att de är sexiga, när de enbart är tragiska och patetiska!


Anyway. Enjoy... 



























  

































  




































  



















  









































  
























  






















  





















  

































































Av Peppar - 29 juni 2010 20:15

Förhandlingarna är återupptagna. Det går jävligt trögt, men de är återupptagna.

I förrgår brakade det lilla helvetet lös under några timmar, efter att jag hittat grejer igen på datorn, men vi kom ingen vart egentligen. Det är som när två stycken jämnstarka drar i varsin ände av ett rep och båda vägrar ge med sig.


Jag vill separera, han vill antingen fortsätta eller skiljas.

Anledningen till att han totalvägrar separation är förstås min tidigare otrohet. Han kan inte lita på mig, än mindre om vi inte bor tillsammans. Tvärtom är han säker på att jag skulle hoppa över skaklarna direkt.

Jag kan ju säga detsamma till honom, men eftersom han aldrig träffade någon irl så blir det inte riktigt samma effekt...


Oavsett hur många gånger jag förklarar hur ointresserad jag är av ytterligare otrohet, så tar han inte in det. Fast det skulle jag nog inte heller göra, eller gör. Jag är själv ganska säker på att han kommer trilla dit igen, förr eller senare.


Det kanske bara är tur att han inte fattar hur trött jag är på män....

Jag är så jäkla trött på män så jag vill kräkas! VAD ska man ha män till??!? Ja, förutom sex alltså.   


Jag har haft över 50 män, i olika varianter; korta förhållanden, långa förhållanden, knullkompisar, one night stands.

När det gäller sex kan man inte hävda att "har man träffat en, har man träffat alla".
Men i övrigt börjar jag hålla med om det där. En del är bättre, en del är sämre, men i slutändan blir det ungefär samma soppa i alla fall.


Bitter? Ja. Besviken? Ja.

Det var ju inte så här det skulle bli. Jag och min soulmate skulle leva tillsammans och ha sjukt kul resten av livet.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards