Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

Mer om nätdating

Av Peppar - 13 juni 2010 15:41

(x)


Fortsätter på ämnet "datingsajter". Jag är ju ett stort fan, trots de puckon som också finns där. Men: Till skillnad från när man är ute på krogen, slipper man en massa onödigt tjafs!


När/om man träffar någon intressant person ute på krogen, måste man gå igenom en hel del innan man vet om man faktiskt passar någorlunda ihop. För det första är den personen säkerligen inte helt nykter, för det andra måste man inleda någon slags längre förhållande, för att få veta lika mycket som man får veta utan att anstränga sig nämnvärt på en datingsajt.Träffas massor av gånger, tills man känner personen ordentligt. För att så upptäcka att nä, det här var inte min grej.

På nätet går du igenom den processen rätt snabbt, utan att behöva allt annat irl-krångel...


Den mängd ointressanta och/eller fullständigt ointelligenta och irriterande personer det finns på datingsajter, finns också i verkligheten, på arbetsplatserna, på krogen. Men framför datorn slipper du dem på ett mycket enklare sätt; klicka bort puckona bara.    


Med tanke på hur många sådana som finns är risken rätt stor att du drar hem någon, som du absolut aldrig skulle ha velat ha med dig hem när du fått hans "tjena vill du knulla"-meddelande på Spraydate. Men eftersom du träffade honom irl, tar det längre tid att upptäcka hans idiotsida.


Via en datingsajt finns tid att lära känna. Via text. Det är oerhört effektivt! Datingsajten är ett utmärkt såll, som inte kan fås på något annat sätt.


Heja nätdejtingen!


 
 
Råttan

Råttan

13 juni 2010 20:36

http://sabinahellberg.bloggplatsen.se/ checka bloggen och släng in en komentar

http://SabinaHellberg.bloggplatsen.se

 
susanna55

susanna55

13 juni 2010 20:51

Ja där tog du en poäng till!

http://susanna55.bloggplatsen.se

 
Peppar

Peppar

13 juni 2010 21:35

*bugar* ;-)))
Se så, tillbaks till nätdjungeln nu!!

http://doggystylee.bloggplatsen.se

 
peesky

peesky

14 juni 2010 13:10

instämmer helt :)

http://peesky.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peppar - 19 juli 2010 10:35

Nu är jag så jävla förbannad! Fy fan!!!!! Fy faaan vad jag är besviken på människor! Önskar jag slapp ha med människor att göra överhuvudtaget. Om jag inte hade femtioelva barn skulle jag flytta till ett hus långt bort och långt inne i skogen, ...

Av Peppar - 14 juli 2010 18:23

Nej nu är jag faktiskt irriterad på riktigt. Det är en sak att ordbomba blonderade bimbos och ölgalna raggaranalfabeter m.fl...  Men när två var för sig smarta personer börjar hoppa på varandra som sandlådeungar, i min blogg dessutom, och när den t...

Av Peppar - 14 juli 2010 16:38

.......................nu får det vara slut på rampljuset också. Orka bli bländad av alla idiotiska meddelanden!!! "Följ min blogg så följer jag din" "Titta in och kommentera, så kommenterar jag hos dig" "Kommentera min blogg!!" "Hej jag skri...

Av Peppar - 14 juli 2010 09:20

Okej, nu är jag sur. Vad ÄR det med alla anonyma fegisar?!?!? Från och med nu kommer jag inte publicera anonyma kommentarer, än mindre svara på dem. Jag kommer inte heller publicera masskommentarer, ni vet de där som låter ungefär så här; "hej,...

Av Peppar - 13 juli 2010 20:51

(x)     Jag var ARG. Men också RÄDD. Vågade absolut inte reta upp honom igen, inte i onödan. Hans familj körde en ångvält av övertalningsförsök över mig. De var rädda för att han totalt skulle tappa viljan att bli fri från sitt missbruk, om jag...

Ovido - Quiz & Flashcards