Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Men vad i helvete

Av Peppar - 30 juni 2010 00:54

Kom inte på någon bra rubrik...


Alltså, jag har själv varit en liten del av porrbranschen. Tjänade lite extra pengar ett tag genom att modella och vara en TV21-tjej.... och med modella menar jag mest erotiska (nakna eller med underkläder) bilder, men även några porrbilder. Det var verkligen helt självmant och jag upprepar igen att jag inte har något emot porr på det sättet att det är okej så länge det är frivilliga som gör den och sunda människor som använder sig av den.

Att det sedan är väldigt ovanligt med dessa båda kategorier är en annan sak.


Jag har i alla fall aldrig varit emot att mina partners har tittat på porr, jag tittar gärna själv också om det är något jag gillar. Fast det är fan så svårt att hitta bra porr....

Jag gillar också att experimentera och har testat det mesta, t ex trekanter, fyrkanter, tjejsex och annat som nog är lite för magstarkt för en del att läsa om.   


Jag skriver detta för att undvika så många missförstånd som möjligt. Det finns ju IQ-Fiskmås-män härinne på Bloggplatsen som mer än gärna skriker om att alla tjejer som inte gillar att männen tittar på porr bara är osäkra och blablabla.



Men som jag också skrev tidigare, så gillar jag inte att bli ersatt. Vilket jag blev under flera år, av porr. Det vill säga, porren var inte ett komplement, eller något extra, det var It.

Min man skyllde sin bristande lust på att han var trött och stressad. Men sedan visade det sig alltså att han hade massor av lust, och tid och ork att göra något åt den - via porren, inte med mig. DET gillar jag däremot INTE!


Han har återupptagit det där, eller om han aldrig slutat, vad vet jag. Men för en stund sedan upptäckte jag en ny grej; han har inte bara hundraartontusen filmer, nu har han en massa foton också. Porrfoton alltså.

Vad trött jag blir!!


Nej, jag är inte ett dåligt ligg. Men efter ett antal år med en man som mer och mer drog sig undan trodde jag faktiskt det. Den delen av självkänslan var verkligen på botten! Men den är på topp igen, tack vare (....) otroheten. Jag försvarar inte otrohet, men för min del vet jag inte om jag hade klarat ens en dag till med att känna mig som världens mest värdelösa kvinna. Borde faktiskt tacka männen som hjälpte mig att reparera skadorna med något slags Oscars-tal.   



Skulle gå och lägga mig, men nu är jag så pissförbannad att jag lär vara vaken hela natten. Typiskt nog är han inte ens hemma, han jobbar natt. Och jag ringer inte till jobbet och skäller ut honom mitt i natten. Kunde ha varit ett alternativ om han haft ett annat jobb, men så pass mycket vett har jag i alla fall.


  




 
 
ylvali

ylvali

30 juni 2010 01:24

Hahaha oj vad jag gillar din blogg! Riktigt bra åsikter, och riktigt bra förklarat! Du har verkligen en ball blogg du! :)

http://anadear.bloggplatsen.se

 
privat

privat

30 juni 2010 01:33

Kan inte heller sova men i mitt fall är det värmen...
Förstår dig för att bli ersatt som du blir skulle få vem som helst att tappa självförtroendet även om ditt nu är lagat men jag kan inte låta bli att fundera vad det är för fel på karln din???varför se men inte röra hela tiden?han måste ju ha blivit besatt av dessa bilder mm...
Hoppas han går med på en seperation för ni har så mycket skit som ligger och pyr mellan er och ni behöver vara ifrån varandra för att båda ni ska kunna rensa huvudet på tankar för att kunna se saker för hur det är...usch jag skulle inte vilja vara dig just nu men jag håller verkligen tummarna för dig för på nåt sätt så tror jag att du är på rätt väg och det finns ett annat liv som väntar...men det ska gå lite upp och lite ner innan du nått fram....

http://www.frittframm.blogg.se

 
Bitterfittan

Bitterfittan

30 juni 2010 06:16

Men älskade vännen! Jag tror att jag förstår rätt väl hur du känner just nu.
Ursäkta mig Peppar, men hur klarade din man läkareutbildningen? Hans intelligens är ju inte skrämmande hög på alla områden precis. Exakt VAD har han trott att ni skulle göra på terapin? Komma överens om att hans privata porr för (väldigt) privat bruk som sexsubstitut är helt normalt och välkommet eller? GRRRRRRRRRRRRR! KRAM på dig vännen!

http://nobimbosallowed.bloggplatsen.se

 
F

F

30 juni 2010 08:01

men berätta för all del mer om vad du testat, inget är för magstarkt ;)

och visa dina bilder.

Hoppas du kunnat lugna ner dig och fått sova en stund.

http://dagligdags.blogg.se

 
Peppar

Peppar

30 juni 2010 20:01

Tack hörni! Visst är det så att vägen till målet inte är ett dugg spikrak. Så är det sällan i livet...
Intelligent - jo, på det logiska sättet. Men känslomässig intelligens är ju en helt annan sak! Till exempel vet jag ju själv allt om hur farligt det är att snusa, så om det bara hängde på den logiska, förnuftiga intelligensen så skulle det inte vara så svårt att sluta. Men känslorna måste ju också hänga på. Det är det som brister, i hans fall också.

http://http:/doggystylee.bloggplatsen.se

 
F

F

2 juli 2010 10:00

Men du kan ju maila bilderna då ;)

http://dagligdags.blogg.se

 
F

F

2 juli 2010 10:06

du, kan du inte berätta om hur du upplevde trekant/fyrkant. En nyanserad berättelse istället för de förskönade berättelser som finns...

http://dagligdags.blogg.se

 
Peppar

Peppar

2 juli 2010 10:23

haha, jag nästan ser dregglet, herr F! ;-))
Det finns inga bilder att visa, dels är det många, många år sedan, dels var jag aldrig intresserad av att ha dem själv. Jag sparade ett enda, ett svartvitt fint foto där jag är naken men man inte "ser något". Det ligger instoppat i en dagbok långt nere i en kartong i en källare... :-)

Kommer säkert skriva om "kanter" någon gång. Den som väntar på något gott... :-p

http://http:/doggystylee.bloggplatsen.se

 
alicia

alicia

7 juli 2010 21:30

Jag har varit exotsik dansare som det så fint heter och i den branschen några år, men har ändå svårt om min man skulle kolla på det eller porr allmänt. Vet inte varför, kanske min egen osäkerhet. Har gjort det mesta också, men nu är man ingen tonåring längre och kanske mer en mogen moralkärring, det kanske kommer med åren ha ha

Bra blogg annars. Tänkte själv skriva om den branschen jag varit i i min blogg en dag för att dela med mig av mina erfarenheter.

Kram alicia

http://aliciaiunderlandet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Peppar - 19 juli 2010 10:35

Nu är jag så jävla förbannad! Fy fan!!!!! Fy faaan vad jag är besviken på människor! Önskar jag slapp ha med människor att göra överhuvudtaget. Om jag inte hade femtioelva barn skulle jag flytta till ett hus långt bort och långt inne i skogen, ...

Av Peppar - 14 juli 2010 18:23

Nej nu är jag faktiskt irriterad på riktigt. Det är en sak att ordbomba blonderade bimbos och ölgalna raggaranalfabeter m.fl...  Men när två var för sig smarta personer börjar hoppa på varandra som sandlådeungar, i min blogg dessutom, och när den t...

Av Peppar - 14 juli 2010 16:38

.......................nu får det vara slut på rampljuset också. Orka bli bländad av alla idiotiska meddelanden!!! "Följ min blogg så följer jag din" "Titta in och kommentera, så kommenterar jag hos dig" "Kommentera min blogg!!" "Hej jag skri...

Av Peppar - 14 juli 2010 09:20

Okej, nu är jag sur. Vad ÄR det med alla anonyma fegisar?!?!? Från och med nu kommer jag inte publicera anonyma kommentarer, än mindre svara på dem. Jag kommer inte heller publicera masskommentarer, ni vet de där som låter ungefär så här; "hej,...

Av Peppar - 13 juli 2010 20:51

(x)     Jag var ARG. Men också RÄDD. Vågade absolut inte reta upp honom igen, inte i onödan. Hans familj körde en ångvält av övertalningsförsök över mig. De var rädda för att han totalt skulle tappa viljan att bli fri från sitt missbruk, om jag...

Ovido - Quiz & Flashcards